در درس خرید ردیاب خودرو شرکت کنید.

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

در درس خرید ردیاب خودرو شرکت کنید.

بازدید: 75906

 

وظیفه این دستگاهها تامین امنیت خودرو بهصورت کاملا حرفهای است و برای هر نوع وسیله نقلیهای کاربرد دارد. اما موضوع مهم پس از خرید هر نوع خودروی ایرانی یا خارجی تامین امنیت وسایل نقلیه است. اما با استفاده از ردیاب خودرو حتی پس از به سرقت رفتن می توانید برای پیدا کردن وسیله نقلیه خود اقدام کنید. یکی از اقدامات اولیه که افراد پس از خرید خودرو انجام می دهند نصب دزدگیر ماشین است. استفاده از ردیابها فواید زیادی دارد که حفظ امنیت ماشین یکی از آنها است؛ ردیابها به شما امکان مدیریت بهتر خودرو یا اتومبیلتان را میبخشند، باوجود آنها میتوانید بهترین مسیر تردد را انتخاب کنید، نسبت به تعویض روغن، تسمه و سایر اجزای خودرو مدیریت خوبی داشته باشید و حتی هزینه و مصرف سوخت خودرو را پایین بیاورید. اما در هنگام نصب باید به نکاتی توجه کنید که شاید از رعایت آنها غافل باشید. • میتوانید تنظیم کنید که ردیاب ورود به برخی مناطق یا خروج از آنها را هشدار دهد. البته در خرید ردیاب همیشه باید به نیازها و انتظارات خودمان از دستگاه توجه کنیم. در نتیجه برای انتخاب و خرید ردیاب با کیفیت بهتر است با توجه به نیاز خود و مشورت با افراد متخصص برای خرید اقدام کنید. https://radyabeman.com/gps-tracking-application/

 

ذخیره سازی عکس با توجه به موقعیت خودرو از ویژگی های جی پی اس خودرو دوربین دار است . بهترین مکانهایی که میتوان از آن برای نصب جی پی اس خودرو استفاده کرد شامل گلگیرها، داخل سپر، داخل کاپوت و کف خودرو است. برای ردیابهای خودرو در داخل کشور، استان و همچنین جادههای میان استانی هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و در صورت خارج شدن یک ماشین از کشور هزینه دیتای موبایل از طریق رومینگ بین المللی محاسبه میشود و هزینه آن بیشتر خواهد بود. حتما برای شما پیش آمده که برای خرید بیرون رفته و ماشین خود را در جای نامناسب پارک کرده باشید. اگر ردیابی آنلاین گزینه موردنظر شما باشد، باید هزینههای ناشی از مصرف اینترنت را در نظر داشته باشید. اما با وجود بیشتر شدن آمار سرقت خودروهایی که مجهز به انواع دزدگیر و قفل فرمان یا قفل پدال بودهاند به نظر میرسد این کار چندان مورد اعتماد نباشد. شرکت دانش بنیان آرشین علاوه بر ردیاب خودرو بهیاب، سیستم ضد سرقت خودرو آرنا را به منظور حفظ امنیت بیشتر به عنوان یک دستگاه جانبی با قابلیت اتصال به ردیاب بهیاب و کنترل از طریق اپلیکیشن بهیاب، تولید و عرضه کرده است. 

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

حتی می توانید برای حیوانات خود به استفاده از یک ردیاب شخصی هم بپردازید. مثلا برا مادربزرگم که الزایمر داره ازتون خرید کردم اما نمیشه همون رو در ماشین هم استفاده کرد؟ منظور از “توسط ردیاب در هر جای دنیا ماشین خود را پیدا کنید” چیست؟ در بین سه نوع ردیاب رایج برای خودروها، ردیاب دیاگ بهعنوان ارزانترین نوع ردیاب شناخته میشود. حتی برای جی پی اس هایی که به عنوان ارزانترین ردیاب خودرو شناخته می شوند می توانید به تعیین یک محدوده امن برای خودرویتان بپردازید. در سالهای اخیر علاوهبر دزدگیرها، استفاده از دستگاههایی به نام ردیاب یا جی پی اس خودرو رواج بسیاری پیدا کرد. که بهترین جی پی اس ردیاب را بتوانیم به ایران وارد کنیم . شما میتوانید برای خودروی پراید خود یا هر وسیله نقلیه دیگری اقدم به خرید یک ردیاب کنید. شما میتوانید از ردیاب اهنریابی و یا مگنتی برای خودرو خود استفاده کنید . این در حالی است که ردیاب خودرو قادر است موقعیت دقیق خودرو را مشخص کرده و به اطلاع مالک برساند. بدین صورت که وقتی خودرو از محدوده خاصی خارج شده و یا به آن وارد شد برای شما پیامک های اطلاع رسانی ارسال شود. در بین ردیاب های مورد استفاده برای خودروها، ردیاب دیاگ خودرو یکی از بهترین نمونه ردیاب هایی است که با استفاده از آن می توانید با ارسال یک پیامک خودرو را از راه دور خاموش کنید.

 

همچنین در برخی از مدل های ردیاب که به عنوان ردیاب دیاگ خودرو شناخته می شوند، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور تنها با ارسال یک پیامک برای شما وجود دارد. در ادامه راهنمای خرید ردیاب خودرو، همراه ایران رهیاب باشید. یا شاید به هزینه خرید فکر کنید و به به دنبال ردیاب ارزان قیمت و مناسبی باشید، اما هنوز هم برای انتخاب و تصمیم به خرید ردیاب مردد باشید. هیچکس به غیر از شما از وجود ردیاب خودرو اطلاعی ندارد و سارق هرگز متوجه این موضوع نمی شود. آمار رو به رشد سرقت خودرو در سالهای اخیر، مانند زنگ خطری است که اهمیت حفظ و حراست از خودرو را دوچندان کرده. این دارایی می تواند وسایل مختلفی مثل اتومبیل، موتور سیکلت و حتی دارایی های ارزشمندی مانند طلا و جواهرات باشد. مهم تر از همه این وسایل سلامت جانی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. باسلام آیا امکان خاموش کردن خودرو از راه دور با استفاده از ردیابIR69 وجود دارد؟ ابتدا باید محل اتصال OBD II خودرو را پیدا کنید و بعد ردیاب را به پورت OBD II وصل کنید. برای من که ردیاب ماشین میخوام و سیمکشی احتیاج ندارم چه نوع ردیابی باید بخرم؟ https://radyabeman.com/



می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 15 بهمن 1401 ساعت: 7:56 منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 52
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 384
بازدید دیروز بازدید دیروز : 129
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 38
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
آي پي امروز آي پي امروز : 128
آي پي ديروز آي پي ديروز : 43
بازدید هفته بازدید هفته : 515
بازدید ماه بازدید ماه : 384
بازدید سال بازدید سال : 56101
بازدید کلی بازدید کلی : 262724

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 85.208.96.209
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سیستم 24 و آدرس system24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود